Վահան Տերյան. ուսումնական նախագիծ

Գնահատվում է ամբողջական նախագծի ներկայացումը. բոլոր կետերի կատարումը պարտադիր է, բայց կարող են լինել այլ՝ որևէ կետին փոխարինող (համարժեք) առաջարկներ, ենթակետերի միավորում:

Մաս I

Ուսումնական անհրաժեշտ գրականություն. գրադարանի մեդիափաթեթը, համացանցային գրականություն, գրադարանի գրականության համապատասխան բաժինը:

  • Տերյանի կենսագրության, գրական գործունեության ուսումնասիրում` այստեղ կարևորվում են Տերյանի գործունեության անդրադարձը, զուգահեռներն այսօրվա իրականության հետ  . պատմողական ռադիոնյութի պատրաստում: Պատումը պետք է լինի գրագետ՝ ճիշտ արտասանություն, շարադասություն, ցիտելիս նշվի աղբյուրը (ասվի, թե որ աղբյուրներն եք ուսումնասիրել), ինքնուրույն եզրահանգումներ պարունակի:
  • Սիմվոլիզմի ուսումնասիրում. բանավոր ներկայացում:
  • Տերյանի պոեզիայի ուսումնասիրում. պոեզիայի էլեկտրոնային ժողովածուիի ստեղծում կամ մի բանաստեղծության ընթերցում (ռադիոնյութ):
  • Մի բանաստեղծության վերլուծություն կամ ընդհանրական կարծիք Տերյանի պոեզիայի մասին:

Մաս II

Տերյանական ընթերցումներ. մոնոներկայացումներ, տեքստի ընթերցումներ, քննարկումներ:

Մաս III

Հոդվածների, նամակների ուսումնասիրում:

Տես՝ փաթեթում:

Կարծիք ավելացնել

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: