Զարգացմանն ուղղված քայլեր, կոնկրետ մշակումներ

Զարգացումներն՝ ըստ վերը շարադրված ենթակետերի։

Ուսումնական միջավայր։

  • Ուսումնական միջավայրը Միջին դպրոցում պիտի դառնա մոբիլ ու ամբողջական․ որպես ուսումնական տարածք օգտագործվեն միջանցքները՝ դառնալով փոքրիկ ընթերցարաններ, որտեղ սովորողներն ու դասավանդողները կարող են առանձնանալ, կամ խմբերով նստել ու զբաղվել ուսումնական գործունեությամբ՝ չխանգարելով կամ չհակադրվելով կաբինետային պարաապմունքներին։ Միջավայրում օգտագործվելու են այնպիսի դետալներ, որոնց պատրաստումն իրականացվելու է իբրև ուսումնական նախագիծ։ Միջանցքներում լինելու են փափուկ բարձ-աթոռներ, որոնք հարմար են տեղաշարժման համար։
  • Կրթական պարտեզ նախագծի իրականացման կազմակերպման վրա ենք աշխատելու, որպեսզի բոլորն ընդգրկվեն ու դառնա իրոք ուսումնական-գործնական։
  • Համապատասխան առարկաների ծրագրերում, ուսումնական նախագծերում ներառելու ենք հետևյալ բաղկացուցիչները՝ հող․ հողի որակի որոշում, մշակման ձևեր։ Ինչ հող ունենք, ինչ ենք ակնկալում ստանալ ու ինչ կարող ենք աճեցնել, ինչ՝ ոչ ու ինչու։

Բույսեր․ ինչ բույսեր կան մեր կրթական պարտեզներում, որ եղանակին ենք դրանք տնկում, ինչպես։ Մեր պարտեզների միջատները, սողունները

Գործնական աշխատանք․ ծնողների, սովորողների, դասավանդողների վարպետության դասերով․ ինչպես ծառ էտել․․․

Կրթական պարտեզի աշխարհագրությունը

Բույսի ֆոտոսինթեզ Այս հարցադրումների հարցադրումների մշակումներն՝ դասավանդողների 2016-2017թթ․ առարկայական ծրագրերում, նախագծերում։

․․․, ունենալու ենք վարպետության դասեր։

Բոլոր դասընթացների ծրագրերում

Ծրագրային քայլեր

Ուսումնական ճամբարների նոր մոդելի փորձարկում․ ուսումնական ճամբարի զարգացումը միջին դպրոցում։

Դասընթացների ծրագրերում ներառելու ենք բացօթյա դասերի, քաղաքային պուրակներում դաս-նախագծերի մոդելները։

Ընտրությամբ դասընթացներում ներառելու ենք արտադրականության մոդելը։ Վերամշակելու ընտրությամբ դասընթացների շեշտադրումները՝ ճամփորդություններ, արտաքին կապերի ստեղծում պահպանում։

Փորձարկելու զարգացնելու ենք բակային խաղերի մոդելը՝ դրանք դարձնելով առավել ներգրավող, մարզական։

Փորձարկելու ենք մարզական-քաղաքային քայլարշավների ու ցուցադրական պուրակային մրցումների նախագիծը նախագիծը։

 

Փոփոխություններ ուսումնական պլաններում

Ուսումնական խոհանոցի զարգացում․ մենյուների կազմում, գնացուցակների կազմում, ինքնասպասարկման զարգացում։Նախատեսում ենք ունենալ սկուտեղ-ափսեներ, որոնք ավելի հարմար են սնունդը տեղափոխելու ու մի քանի սննդատեսակ մեկտեղ դնելու համար։

Դասավանդողների զարգացման նախագծերը

Առցանց ուսուցում

Ձորերի նվաճում

Ճամփորդություններ

 

Реклама

Կարծիք ավելացնել

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

w

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: