Վայոց Ձորի մանկավարժական աշխատողների հնգօրյա վերապատրաստման ծրագիր, ծրագրային ուղղություններ

Ծրագրային ուղղություններ․

  • Արատեսի դպրական կենտրոն․ գործունեություն, զարգացում
  • Արատեսի դպրական կենտրոնի բլոգը․ համագործակցություն
  • Դպրոց-պարտեզ մոդելի ներկայացում
  • Միջին դպրոցում գործունեությունների ներկայացում
  • Ավագ դպրոցում գործունեությունների ներկայացում
  • Կրթահամալիրի Քոլեջը՝ մասնագիտական ուսուցման կենտրոն
  • Բլոգային ուսուցումը՝ որպես առանցքային գործունեություն․ պատանեկան ամսագրեր, սովորողի, դասավանդողի բլոգներ
  • Նախագծային ուսուցումը՝ մեթոդ, արդյունքներ
  • Ծրագրային շրջայց՝ կրթական միջավայր
  • Մանկավարժական աշխատողի, սովորողի զարգացման մեդիամիջավայր՝ Դպիր ամսագիր, Մանկավարժության կենտրոնի բլոգ, գրադարանի կայք
  • Երաժշտության ուսուցումը կրթահամալիրում․ պարերգերի, պարի համատեղ ուսուցում։

 Օրակարգ

Օր առաջին

Դիմավորում, գրանցում

Շրջայց Մայր դպրոցում․ դպրոցի նյութական միջավայրի ներկայացում

Նախաճաշիկ

Ուսումնական գործընթացի կազմակերպումը Միջին, Ավագ դպրոցներում՝ կրթական քայլք-քննարկում, ներկայացում

Սեմինար-քննարկում գրադարանում․ կրթահամալիրը ուսումնական մեդիամիջավայր, կրթական ծրագրերի տարածող, Բլեյան կրթական ցանց

Հանգիստ, ճաշ

Պարերգերի ուսուցում՝ սովորող-սովորեցնող նախագիծ

Կրթահամալիրի մարզական ակումբների ներկայացում․ մարզական ժամ

Օրվա ամփոփում․ տպավորությունների, առաջարկների գրանցում, վերապատրաստվողները պատասխանում են կրթահամալիրի լրագրողների հարցերին։

Օր երկրորդ

Դիմավորում դպրոց-պարտեզներում․ Արևելյան, Հարավային դպրոցներ

Շրջայց կրտսեր դպրոց-պարտեզում՝ Արևելյան, Հարավային դպրոցներ․ դպրոցի նյութական միջավայրի ներկայացում

Նախաճաշիկ

Ուսումնական գործընթացի կազմակերպումը կրտսեր դպրոցում՝ կրթական քայլք-քննարկում, ներկայացում

Կրթական պարտեզ․ սեմինար-քննարկում կրթական պարտեզում՝ Արատեսի դպրական կենտրոն․ գործունեություն, զարգացում

Հանգիստ, ճաշ

Պարերգերի ուսուցում՝ սովորող-սովորեցնող նախագիծ

Լողացող կրթահամալիր․ մարզական ժամ՝ լող

Օրվա ամփոփում․ տպավորությունների, առաջարկների գրանցում, վերապատրաստվողները պատասխանում են կրթահամալիրի լրագրողների հարցերին։

Օր երրորդ

Դիմավորում Արևմտյան դպրոցում

Շրջայց պարտեզային խմբերում՝ Արևմտյան դպրոց․պարտեզային  միջավայրի ներկայացում

Նախաճաշիկ

Ուսումնական գործընթացի կազմակերպումը պարտեզում՝ ուսումնական ակտիվ, անվտանգ գործունեություն, առողջ սնունդ՝ կրթական քայլք-քննարկում, ներկայացում

Ուսումնական ագարակ․ կենդանասերի գործունեություն, ձիավարություն

Հանգիստ, ճաշ

Պարերգերի ուսուցում՝ սովորող-սովորեցնող նախագիծ

Բլոգային ուսուցումը՝ որպես առանցքային գործունեություն․ պատանեկան ամսագրեր, սովորողի, դասավանդողի բլոգներ։ Կենտրոնական ընթերցասրահ։

Օրվա ամփոփում․ տպավորությունների, առաջարկների գրանցում, վերապատրաստվողները պատասխանում են կրթահամալիրի լրագրողների հարցերին։

Օր չորրորդ

Դիմավորում Հյուսիսային դպրոցում

Շրջայց  Հյուսիսային դպրոցում՝ դպրոցը բաց արվեստանոց՝  միջավայրի ներկայացում

Նախաճաշիկ

Ուսումնական արվեստանոցներ, սովորողների գործունեությունը արվեստանոցներում, ուսումնական տանիք՝ ուսումնական ստեղծագործ հարթակ

Պարերգերի ուսուցում՝ սովորող-սովորեցնող նախագիծ

Հանգիստ, ճաշ

Հանդիպում-քննարկում Հարթակ ակումբում

Օրվա ամփոփում․ տպավորությունների, առաջարկների գրանցում, վերապատրաստվողները պատասխանում են կրթահամալիրի լրագրողների հարցերին։

 

Օր հինգերորդ

Դիմավորում կրթահամալիրի Քոլեջում

Շրջայց պարտեզային Քոլեջում․ուսումնական  միջավայրի ներկայացում

Նախաճաշիկ

Ուսումնական գործընթացի կազմակերպումը Քոլեջում՝ մասնագիտական կրթություն, առավելությունները

Քոլեջային կրթության ներկայացում-քննարկում

Հանգիստ, ճաշ

Պարերգերի ուսուցում՝ սովորող-սովորեցնող նախագիծ

Մամլո ասուլիս կենտրոնական ընթերցասրահում

Մեդիաուրբաթ-համերգ

 

 

 

 

 

 

 

 

Կարծիք ավելացնել

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: