Աշնանային ամենամյա ստեղծագործական 10-րդ հավաք…Ես մասնակից եմ

  • Ինչ եմ հասկանում լրացուցիչ կրթություն ասելով, արդյոք անհրաժեշտ է լրացուցիչ կրթություն ասվածը:
  • Ինչպես եմ կազմակերպում իմ լրացուցիչ կրթությունը և որտեղ, ինչպես են այն կազմակերպում ընկերներս:
  • Ընթերցանությունն ինձ համար լրացուցիչ կրթություն է. ինչ եմ կարդում,ինչու, ինչպես:
  • Ռադիոնյութ պատրաստելն ինչ հմտություններ կարող է փոխանցել սովորողին:
  • Նյութ, վերլուծություն գրելու ընթացքում ինչ հմտություններ կարող են փոխանցվել սովորողին և ինչպես:
  • Տնային աշխատանք. ինչ հմտություններ կարող են փոխանցվել այս աշխատանքի միջոցով, ինչպես եքկազմակերպում այդ գործընթացը (որքան ժամանակ եք ծախսում և ինչ սկզբունքով եք բաշխում ժամանակը):
  • Օտար լեզվի ուսուցումը որպես անհատական աշխատանք: Ֆիլմերի դիտման, երաժշտության ունկնդրման, առցանց դասընթացների միջոցով հնարավոր է զարգացնել լեզվական  հմտությունները:
  • Առցանց շփումները լեզվական հմտությունների զարգացման միջոց:
  • Ուսումնական ճամփորդություններն հայրենագիտական, աշխարհագրական, մշակութաբանական հմտությունների ձևավորման հնարավորություն:

Կարծիք ավելացնել